FANDOM

350px-Fischzucht

Po osiągnięciu poziomu 16, można zbudować budynek Hodowla ryb za 10.000 fT. Jeśli zbudowałeś budynek, 1 ryba już się w nim znajduje. W pierwszym etapie można pomieścić w sumie 1 rybę w budynku. Możesz je kupić u handlarza ryb w El Fiszado.
Aby nakarmić ryby, musisz mieć odpowiednią ilość taniej karmy dla rybek lub superkarmy dla rybek. Przeciągasz tanią karmę lub superkarmę z półki nad stawem do stawu.
Aby rozpocząć produkcję rybek akwariowych, ryby hodowlane muszą być nakarmione co najmniej jedną tanią karmą lub superkarmą. Po 48 godzinach rybki akwariowe są gotowe do zabrania (jedna ryba hodowlana = 4 rybki akwariowe). Rybki akwariowe znajdą się na półce. Im więcej dasz karmy rybom, tym szybciej produkują rybki akwariowe. Można karmić ryby do momentu, kiedy oczekiwanie na rybki akwariowe spadnie do 24 godzin - na wyższych poziomach rozbudowania budynku rybki akwariowe można zabrać szybciej. Ryba obok budynku mierzy czas do końca produkcji. Jeżeli ryba jest cała, rybki akwariowe są gotowe do zebrania. Każda zebrana rybka akwariowa daje 2500 punktów.
Im więcej dasz karmy rybom, tym szybciej możesz zebrać rybki akwariowe. 1 tania karma dla ryb skraca czas produkcji rybek akwariowych jednej ryby hodowlanej o 240:00 minut. 1 superkarma dla rybek skraca czas produkcji rybek akwariowych jednej ryby hodowlanej o 480:00 minut.

RozbudowaEdytuj

Poziom rozbudowy Dostępne od poziomu Maksymalna ilość rybek Koszt rozbudowy Opis
1 16 1 10.000 fT 1 rybka gratis
2 20 3 85.000 fT brak
3 24 5 200.000 fT brak
4 28 6 22 monety Produkcja szybsza o 10%
5 32 6 38 monet Produkcja szybsza o 20%