FANDOM

Premium

Konto Premium to ulepszone konto, na którym jest wiele więcej udogodnień. Miesiąc Konta Premium kosztuje 40 monet.

Aby przedłużyć Konto Premium o kolejny miesiąc – musisz nabyć kolejne 40 monet. Przedłużyć Konto Premium można jeszcze w czasie jego trwania, do jego terminu zostanie dodany jeszcze miesiąc. Po straceniu Konta Premium wszystkie jego udogodnienia są „zamrożone” i nie można z nich korzystać, dopóki nie przedłuży się Konta Premium. Po przedłużeniu Konta Premium wszystkie opcje są z powrotem dostępne i nie trzeba ich ponownie wykupywać.

W celu wykupienia/przedłużenia Konta Premium należy kliknąć na Usługi Konta Premium, następnie kliknąć Wymień monety, i wybrać okres trwania Konta Premium. Następnie kliknij Aktywuj. Nad farmą będzie widniała informacja, do kiedy trwa Konto Premium.

Można także zdobyć Konto Premium werbując gracza do gry. Musisz w tym celu wpisać e-mail zwerbowanego gracza. Po zwerbowaniu dostaniesz Konto Premium na tydzień. Innym sposobem na zdobycie Konta Premium jest wygranie konkursu na najładniejsze pole pokazowe w danym miesiącu.

Opcje Konta Premium:

  • Na pierwszej farmie można wykupić 5 miejsce pod zabudowę za 10.000 fT, na 2 farmie można wykupić 2 i 4 miejsca odpowiednio za 26.600 fT i za 84.200 fT.
  • Możliwość zakupu 3 farmy za 192.800 fT (musisz wykonać quest 31).
  • Możliwość zakupu 3 regału za 26.600 fT (musisz wykonać quest 35).
  • Notatnik.
  • Asystent karmienia i podlewania.
  • Samosiejka (od poziomu 17).
  • Traktor zamiast autobusu, dzięki niemu można natychmiast dojechać do El Farmado.