FANDOM

350px-Schafstall

Po osiągnięciu poziomu 14, można zbudować owczarnię za 6.200 fT. Jeśli zbudowałeś owczarnię, 1 owca już się w niej znajduje. W pierwszym etapie można pomieścić w sumie 2 owce w owczarni. Możesz je kupić u handlarza bydłem w El Farmado.
Aby nakarmić owce, musisz mieć odpowiednią ilość buraków pastewnych lub ziół. Przeciągasz buraki pastewne lub zioła z półki nad owcami do ich koryta.
Aby rozpocząć produkcję wełny, owce muszą być nakarmione co najmniej jednym burakiem pastewnym lub ziołem. Po 24 godzinach wełna jest gotowa do zebrania (jedna owca produkuje 5 sztuk wełny). Wełna znajdzie się na półce. Im więcej dasz paszy owcom, tym szybciej produkują wełnę. Można karmić owce do momentu, kiedy oczekiwanie na wełnę spadnie do 12 godzin - na wyższych poziomach rozbudowania owczarni wełna produkuje się szybciej.
Owca obok owczarni mierzy czas do końca produkcji. Jeżeli na owcy jest odpowiednio dużo wełny, można ą zbierać. Każda zebrana sztuka wełny daje 1540 punktów.
Im więcej dasz paszy owcom, tym szybciej możesz zebrać produkty. 1 burak pastewny skraca czas produkcji wełny jednej owcy o 40:00 minut. 1 zioło skraca czas produkcji wełny jednej owcy o 80:00 minut.

RozbudowaEdytuj

Poziom rozbudowy Dostępne od poziomu Maksymalna ilość owiec Koszt rozbudowy Opis
1 14 2 6.200 fT 1 owca gratis
2 18 3 33.500 fT brak
3 20 4 76.000 fT brak
4 28 5 210.500 fT Produkcja szybsza o 10%
5 34 6 482.000 fT Produkcja szybsza o 20%