FANDOM

350px-Imkerei

Po osiągnięciu poziomu 19, można zbudować pasiekę za 6.800 fT. Jeśli zbudowałeś pasiekę, 1 ul już się w niej znajduje. W pierwszym etapie można pomieścić w sumie 1 ul w pasiece. Możesz je kupić w środy i soboty u pszczelarza w El Farmado.
Aby nakarmić pszczoły, musisz mieć odpowiednią ilość słoneczników lub bławatków. Przeciągasz słoneczniki lub bławatki z półki nad ulami do "koryta" pszczół.
Aby rozpocząć produkcję miodu, pszczoły muszą być nakarmione co najmniej jednym słonecznikiem lub bławatkiem. Po 48 godzinach miód jest gotowy do zebrania (z jednego ula można wyprodukować 10 słoików miodu). Miód znajdzie się na półce. Im więcej dasz kwiatów pszczołom, tym szybciej produkują miód. Można karmić pszczoły do momentu, kiedy oczekiwanie na miód spadnie do 24 godzin - na wyższych poziomach rozbudowania pasieki miód produkuje się szybciej.
Słoik obok pasieki mierzy czas do końca produkcji. Jeżeli słoik jest pełny, miód jest gotowy do zebrania. Każda zebrany słoik miodu daje 2350 punktów.
Im więcej dasz kwiatów pszczołom, tym szybciej możesz zebrać produkty. 1 słonecznik skraca czas produkcji miodu pszczół w jednym ulu o 80:00 minut. 1 bławatek skraca czas produkcji miodu pszczół w jednym ulu o 160:00 minut.

RozbudowaEdytuj

Poziom rozbudowy Dostępne od poziomu Maksymalna ilość uli Koszt rozbudowy Opis
1 19 1 6.800 fT 1 ul gratis
2 22 2 44.800 fT brak
3 26 3 128.200 fT brak
4 31 4 230.600 fT Produkcja szybsza o 10%
5 35 4 482.000 fT Produkcja szybsza o 20%