FANDOM

350px-Vertrag

Możesz sprzedawać swoje rośliny, dekoracje i produkty zwierzęce za pomocą umów. Zaletą sprzedawania za pomocą umów jest to, że nie płacisz prowizji, jak na targu. Wyjątkiem od tego jest sprzedawanie monet, za które musisz zapłacić prowizję.

Aby sprzedać produkty, kliknij na dwie kartki papieru na farmie, kliknąć „nowa umowa”, potem wystarczy przeciągnąć produkty na przyczepę, ustalić ilość i cenę i wysłać odpowiedniemu graczowi wpisując jego nazwę farmy.

Jeśli odbiorca zaakceptuje umowę (dostaniesz wiadomość systemową), pieniądze zostaną przelane na konto. Jeśli odbiorca umowy nie zaakceptuje (również dostaniesz wiadomość systemową), towar wraca na regał. Jeśli dostaniesz umowę, na kartach będzie żółty wykrzyknik. Na forum możesz zaoferować swoje produkty w dziale „Handel”.

Uwaga: wysyłanie w umowach towarów za śmiesznie dużą cenę (lub za małą – multi-konto) jest karane zablokowaniem konta! Produkty należy wysyłać po cenie zbliżonej do targowej. Handel pomiędzy osobami z tymi samymi IP jest zabroniony! Handel pomiędzy innymi serwerami jest niemożliwy.

WSKAZÓWKA: Jeśli półka jest pełna i potrzeba miejsca na towary, można wysłać umowy do siebie (wpisujesz swoją nazwę farmy).